آخرین مطالب : 

فعال کردن هشدار، برای تمام ایمیلهای دریافتی در نرم‌افزارOutlook

 

با استفاده از این روش، در نرم افزار آتلوک، هر ایمیلی که دریافت نمایید، پیغام ایمیل رسیده برای شما به نمایش در می آید.

فعال کردن هشدار، برای تمام ایمیلهای دریافتی در نرم‌افزارOutlook

1-      ابتدا روی دکمه File کلیک نمایید.

تصویر۱

                       

۲-      سپس گزینه Info را انتخاب کنید

۳-      و در کادر سمت راست، روی آخرین گزینه، یعنی گزینه «Manage Rulers & Alerts» کلیک نمایید تا پنجره مربوط به آن ظاهر شود.

تصویر۲

 

 

۴-      اکنون در پنجره ظاهرشده، روی گزینه  «New rule»  کلیک کنید.

تصویر۳

 

۵-      حال پنجره Rule wizard باز می‌شود. در قسمت «Stay up to data»، گزینه «Apply rule on message| receive» را انتخاب کنید

۶-       روی Next کلیک کنید.

 

تصویر۴

 

 

۷-       در صفحه بعدی هیچ گزینه‌ای را تغییر ندهید و فقط روی Next کلیک نمایید.

۸-       پیغامی به نمایش در می‌آید که شما با کلیک روی «Yes» آن را می‌بندید تا صفحه بعدی ظاهر شود.

تصویر۵

 

۹-      در این صفحه گزینه «display a Desktop Alert» -که در آخر کادر قرار دارد- را تیک بزنید.

۱۰-    باز هم پیغامی برای شما به نمایش در می‌آید که شما باید «Yes» را انتخاب کنید تا تیک این گزینه فعال شود.

۱۱-   حال روی Finish کلیک کنید و پنجره اول را نیز Ok کنید.

تصویر۶

 

 

مشاهده می‌کنید که در پنجره Rules and Alerts، و در کادر «Rule»، گزینه و یا گزینه‌هایی که فعال کرده‌اید به نمایش در می‌آید. در بالای این کادر گزینه‌هایی برای حذف، کپی، اجرا، تنظیم و… Rule ها وجود دارد که می‌توانید گزینه‌هایی که فعال کرده‌اید را با استفاده از آنها مدیریت نمایید.

 تصویر۷


توجه:  استفاده از مطالب و آموزشهای اختصاصی «پی سی اید»، تنها با ذکر منبع مجاز است. با تشکر…

 

, , , , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *